Öland vecka 42 -11



Alkekung i Färjestadens hamn.



Här bor jag på Öland.



Vitkindade gäss uppskrämda av havsörn.



Den lilla Alkekungen har kommit med i bilden. Den ligger till höger om den högra stolpen :) så liten.



Man ska inte stövla fram i livet ...kan gå så här då :)













Blåstjärt .



Havsörnar




Vitkindade gäss.





Mina vänner



Vitkindade gäss


Annika





Annika och jag ska fota vallmon.














Fjällvråk





Soluppgång på alvaret.






Stilla hav denna dagen sol och skönt.














Lunchrast :)







Tänk att det var snö samma tid förra året.



Samma tunna som förra året låg kvar... Fick lära mig att den används till fiske.




'




Fjällvråk.





Kommentarer
Postat av: Karl-David o Annika

Nu har vi hittat din blogg Tina! Jättefina bilder, med mycket stämning!! Tack för fina dagar på Öland!! Förresten kan jag med ditt godkännande länka till din blogg, om du vill? från vår hemsida! Kramar från Varberg!

2011-10-24 @ 22:33:46
URL: http://wildlifevideopicture.se
Postat av: Jane

Så mysigt, härliga bilder.

Kram

2011-10-28 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0