Bröllopet

2011.06.18   Jeanette och Omar

































"Zwellmars svänggäng " spelade senare på kvällen.























Dags att kasta brudbucketten



Åh Vem fångade den ????????????  haha



Såklart den jag hoppades på............Så nu blir det mer bröllop i familjen haha



Såååå himla glad ...........:) :) :)



Glada blir vi allihop!!!



En till vacker brud att sy klänning till....hoppas jag :)   

Kvällen var underbar och "Zwellmars  svänggäng " satte fart på hela festen med sitt dansband och fick upp nästan alla på dansgolvet....VILKET ÖS det blev !
Brudparet dansade och Jeanette var underbar på dansgolvet !






Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder på brudparet !



Dom på mig var ju askul ha ha



Lånade dom till min blogg.

2011-06-20 @ 22:41:52
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jättefina bilder mamma! Vi måste göra ett fint album!

2011-06-22 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0