En solig söndag...





Sturehov





Huset lutar på riktigt :)















Här tog batteriet i kameran slut :( Trodde jag skulle klara mig men hade fotat mycket.
Åkte vidare längre ut på landet.
Promenerade på en skogsväg där skogen gav lä åt åkrarna och solen gassade från klarblå himmel.

Det var vindstilla och det enda ljud som hördes var stegen från mina skor och lite fågelläten .

Jag gick upp i en skogsbacke och där hörde jag porlet från en bäck.
En riktig vår bäck där vattnet porlade i små naturetager över grenar och under isblock och ner i dikeskanten.


Kommentarer
Postat av: Siv Werner

Fantastiska motiv du hittar !Dina promenader låter härliga. Här nere är det busväder mycket förrödelse har rapporterats. Det är på väg upp till er nu.

Ha det så bra.Din blogg är härlig !

2011-02-08 @ 16:43:38
Postat av: Tina

Ja, det var en härlig söndag. Hade velat haft en bild på vårbäcken också.

Idag har varit en kall och blåsig dag:(

2011-02-08 @ 20:37:44
Postat av: tina

Ja, det var en härlig söndag. Hade velat haft en bild på vårbäcken också.

Idag har varit en kall och blåsig dag:(

2011-02-08 @ 20:40:30
Postat av: Heinz Werner

Du har verkligen blivit en mycket bra fotograf på senare år, och hittar som sagt intressanta motiv, som de här senaste bilderna med det lutande huset.

2011-02-09 @ 17:38:27
Postat av: Tina

Tack Heinz ! Jag tycker gamla hus är så häftiga och intressanta :)

2011-02-09 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0