Städning Före och Efterbilder

Linnea kom till mig idag. Vi hade bestämt att storstäda. Hon ville tjäna pengar till ett par converse. Vilket hon var värd. Jätteduktig har hon varit :)




Vi hade redan städat vardagsrummet i 4 timmar när vi kom på att vi borde tagit förebilder.
Nu äter tjejerna lunch och jag tar bilder på köket istället.

Det såg ganska bedrövligt ut när jag kom hem från Skultuna.

Tokstökiga skåp. Vi har städat alla skåp.

Allt skit hamnade i hallen som skall städas i morgon.




efter städningen...

Zandras rum ...hm



Tycker inte hon håller så bra ordning ... :(



Men glad ändå :)

 Lite kul måste vi ha också...musik hela dagen :)





















Linneas och min måltid efter städningen.



  Det hann bli kväll : )


Kommentarer
Postat av: Siv Werner

Vilken lycka , att ha så duktig städhjälp !

2011-04-03 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0