Foton från min utställning " Kärlekstörst"


Galleriet

















Det är innan vi öpnnade. Galleriet var fullt i omgångar första dagen .


Bilderna utan ram men med titel :



" Jag hänger kvar "  såld 



"Ensam kvar"    såld



"Hon speglade mig själv"   Såld



"Du ser rätt igenom mig"  Ej såld



"Jag känner en tomhet "  Såld



"Erövraren"  Inte såld



" Hjärtat fullt av stygn"   Inte såld



"Kärleksnästet"  Såld



" Kärlekstörst" Såld.  Även namnet på utställningen.



"Någon att luta sig mot"  Inte såld  men fått mkt beröm för den bilden.



"Stövla inte fram i livet"  Inte såld     ( Ingen arrangerad bild)



"Vem bär nyckeln till mitt hjärta"   Såld



"Vi har starka band" Såld



"Livsnjutaren" Inte såld



"Kan du hänga tvätten..."  Såld



"Vänta på mig" Inte såld



"Berövad frihet" Inte såld



"Jag hittar vägen ut" Inte såld   ( Båda dessa var nära att bli sålda idag :)  )



"Blommande kärlek" Inte såld



"Flyktig kärlek" Inte såld


"Det finns en ljusning" Såld 5 min efter öppningen



"Ljuset kom..."  Såld, samma köpare som tavlan ova. ALLA ville ha de här 2 tavlorna.



"Det finns ett rum till min själ" inte såld



"Det finns en dörr till mitt hjärta" Såld



" Kom och sätt dig lite närmare" Såld


"Vågar jag det ..."  Såld  samma köpare till båda tavlorna



" Älskar ...älskar inte ...älskar..."  inte såld



" Kom så tar vi en promenad..."   inte såld



" Kan du leva vid en brant..."   Inte såld



"...med ena foten över kanten"



" Livets skörhet"  inte såld



"En tunn tunn skör tråd..."  inte såld 


Ja detta var alla blider från min utställning.

De tavlor som ej blivit sålda hänger på min praktik till beskådning och försäljning.

Det är ju långifrån samma som på utställning där alla blider är förstorade och med superbra kvalite.

Kommentarer
Postat av: Anette

Alla bilder var jättefina

2011-12-19 @ 11:50:27
Postat av: Siv Werner

Dina foton är ju mästerliga ! Jag älskar fönsterbilderna av någon märklig anledning , speciellt det blå fönstret.Lycka till med försäljningen. Kramar

2012-01-13 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0